Zapomnij o kosztownym pozycjonowanie: 10 powodów, dla których nie powinieneś go mieć

Tanie pozycjonowanie - prosty tryb by Twoja strona internetowa urosłaa nad konkurencję

Podczas gdy Internet trafił pod strzechy pozycjonowanie nie było wówczas aż tak fundamentalne. W przypadku gdy byliśmy zaciekawieni jakimś zagadnieniem to musieliśmy znać adres danej strony względnie korzystaliśmy spośród katalogów
zamieszczonych w sieci które zbierały strony według odpowiednych działów. Razem z postępem światowej sieci coraz znaczniejszą famę zdobywały wyszukiwarki internetowe za pomocą których mogliśmy wynaleźć intrygujące naszą firmę treści. Obecnie najpopularniejszą spośród nich jest bez wątpienia Bing chociaż egzystują również jego inne opcje np. Bing albo Yahoo. Jakkolwiek chyba żadna osoba nie ma obiekcji że to produkt przedsiębiorstwa wraz z rezydencją w Mountain View jest hegemonem na tym polu. Można się na to obrażać ale to jak i również tak nie odmieni istniejącego stanu sprawy. Rozpowiada się nawet, że jeśli czegoś nie ma w Bing to nie istnieje jak i również jest to po partii prawda. Możemy się zżynać na taki stan sprawy ale nie mamy wszak nawet środków aby to przerobić. Postać rzeczy potrzebuje tylko naszej akceptacji. Chodząc dalej tym tropem trzeba wspomnąć jak kolosalne znaczenie pełnią wyszukiwania Google przy obecnym marketingu tzw. e -commerce i problem pozycjonowania. Dawniej starczyła zwyczajna strona by zaistnieć w online. Dzisiaj to fundament wyjąwszy której multum firm nie ma szans na koszty utrzymania się na rynku. Konsument szukający określonego artykułu bądź też usługi wyszukuje na ogół przy necie, zastanawia się i w następnej kolejności dokonuje decyzji na temat zakupie. Jeżeli prowadzisz lokalne przedsiębiorstwo to bez dwóch zdań jesteś zobligowany zainwestować w pozycjonowanie.

W tej okolicy trzeba samemu ogłosić kilka słów na temat pozycjonowaniu.
W ogólności warto powiedzieć, iż jest to wiele różnorodnych prac które mogą mieć na celu umieszczenie naszej strony www na jak najwyższej lokalizacji w wynikach wyszukań Google. Badania statystyczne wyraźnie demonstrują, iż liczy się tutaj faktycznie tylko i wyłącznie pierwsza strona z rezultatami. Jeśli nasza strona odnajdzie się na dalszych to nie zaakceptować mamy większych szans dzięki zaistnienie w sieci a naszym samym świadomości potencjalnych klientów. Jeżeli jednak już znajdziesz się na pierwszej stronie www (a w zasadzie Twa strona www) to najbardziej liczną kilkalność mają strony znajdujące się w czołówce wyszukań. Około od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście ludzi witryn które zostały opłacona i jako reklamy w każdej sytuacji są na czele).

Pozycjonowanie składa się przede każdemu z czynności o zakresie SEO. Rozumiemy w tym miejscu w pierwszej kolejności takie sprawy jak należycie wyselekcjonowane słowa kluczowego pod pozycjonowanie (słowa poprzez które przypuszczalny Internauta będzie poszukiwał i do naszą firmę trafi). Np. jeśli kierujemy zakład fotograficzny to zostały by to tego rodzaju słowa jak: foto, fotografie, zdjęcia, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, niedrogie foto tanie zdjęcia i tym podobne. Dodatkowo warto napomknąć na temat umiejscowieniu naszego punktu tj. określenie miasta bądź okolicy w którym mieści się się nasz punkt, w jakimś przypadku fraza przybrała by postać np. foto stolica polski. Bez wątpienia zakładów zajmujących się zdjęciami jest co niemiara natomiast co za tym idzie tego modelu fraza wydaje się znacznie konkurencyjna co powoduje że nasze działania mają obowiązek zostać jeszcze wzmocnione przez szereg innych czynności. Jeśli dopiero budujemy naszą stronę internetową to zwróćmy uwagę jakie słowa umieszczamy na naszej stronie. Robot googla innymi słowy program przeszukujący odmęty sieci jest tak skonstruowany, iż widzi jedynie tekst po postaci danego kodu np. html. Tym samym na polskiej witrynie winny się znaleźć takie słowa jak wspomniane już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest by były one umieszczone za każdym razem na początku akapitów tak zwanym. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. i w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Prócz tego istotne jest linkowanie wewnętrzne to znaczy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy dotrzeć na treści o analogicznej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony natomiast tym samym szybciej będzie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w wynikach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie grafik, obrazków i zdjęć które umieszczamy na naszej stronie internetowej. Od razu to sama kategoria pliku np. grafiki mogą mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Nie licząc tego zdjęcia umożliwiają rozwijanie znaczników „alt” czyli opisów do fotografii i w tym miejscu również możemy umieścić wyrażenia kluczowe na jakich szczególnie nam zależy. Nie możemy oczywiście przesadzić z ich dozą ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą formę pozycjonowania. Przy okazji wskazane jest dodać o takiej kwestii jak wielkość umieszczanych grafik. Kompresja bardzo często wydaje się być tutaj wskazana. Pomimo faktu, że szybkość przesyłania informacji powiększa się to jednak duże grafiki wyświetlają się więcej a co za tym idzie wpływają na odbiór strony przez Internautę. Witryna która wczytuje się można jest rzadziej odwiedzana przez użytkowników a jeśli w tej chwili na nią wstępują to zirytowani długością ładowania błyskawicznie z niej uciekają. Tenże aspekt też wpływa dzięki pozycjonowanie. Nie możemy na temat tym zapominać. Dodatkowo powinno się zadbać w tym miejscu o responsywność strony innymi słowy przystosowanie jej do różnorodnych urządzeń na których będzie wyświetlana np. komputer windowsie, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całkowite szczęście w tym momencie jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron www jak i również to bez znajomości kodu html. Responsywność stron wydaje się w nich standardowym narzędziem. W obliczu tego umila to w znacznej mierze pozycjonowanie.

Pozycjonowanie a content marketing

Jest to również wysoce istotny czynnik jaki odziałuje na pozycję naszej strony www w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za pomocą zawartości naszej strony. Bardziej obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki pojazdów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji o naszej firmie i ofercie mogą być takie przedmioty jak np. „Jak wyselekcjonować najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na jak zwracać uwagę” - wraz z jednej stron jest to potrzebna wiedza, która jest użyteczna dla naszego potencjalnego kontrahenta albo „Kiedy należy wyszczególnić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość pod postacią praktycznych porad a ponadto zwiększamy prawdopodobieństwo że wiadoma osoba to właśnie w danym zakładzie zdecyduje się na wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu pozostaje w zależności oczywiście od branży w jakiej działy. Wydawać by się mogło, że nie wszędzie można go zastosować. Aczkolwiek specjaliści z branży pokazują że można to uczynić wszędzie nawet jeśli sprzedajemy np. muszle klozetowe. Całość zależy od działu twórczego. W tym miejscu jesteśmy wstanie gładko przejść do kolejnego zagadnienia ściśle powiązanego z wyżej opisanym zagadnieniem.

Social media i pozycjonowanie

Do niedawna pozycjonowanie a obecność przy social mediach nie była aż tak ważnym. Na dziś jest to nieodzowne. https://www.file-upload.com/y0yo6hm4z14e Takie platformy jak Facebook, Youtube, Instagram, Twitter i jeszcze kilka mniej chodliwych również mają spore przesłanie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą ów lampy stanowić znakomity sposób dzięki dotarcie do potencjalnego klienta i zbudowanie rozpoznawalności swej marki. Ważnym jest by treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda postać fascynująca się profesjonalnie social mediami powie, że jest to klucz to odniesienia sukcesu.

Ponadto na pozycjonowanie wpływ mają takie operowania jak spersonalizowana reklama yahoo adwords. Nie wydaje się być to tanio narzędzie ale wysoce sprawne na zdobycie klienta przy założeniu, że jest używana w umiejętny sposób. Po jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię internetową i chcemy zwiększyć sprzedaż. Aby pozycjonowanie było efektywne musimy określić grupę docelową do której chcemy dotrzeć i słowa kluczowe po wpisaniu których dana postać będzie „bombardowana” reklamami spośród naszą księgarnią lub już konkretnym tytułem którego w danym czasie szuka. Bing wie o nas coraz to więcej a tym samym promocja przez nich oferowana jest bardzo skuteczna i po wielu sytuacjach zyskowna.

Pozycjonowanie i link bulding. Konstruowania sieci linków nie mamy możliwość w podobny sposób w poniższym względzie pominąć. W prostych słowach idzie o to, że ranga naszej strony i jej „siła” zależy od liczbie linków jakie do niej prowadzą i jakości ludzi linków czyli pozycji witryn www na których się znajdują. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku owego artykułu. Tutaj jednak spełniają inną funkcję niż posiadało to jeszcze miejsce jakiekolwiek kilkanaście lat temu.
Przy jakim sposób możemy zbudować pozycję naszej strony jak i również od czego zacząć o ile interesuje nas pozycjonowanie. Właściwym rozwiązaniem w tym zakresie jest skorzystanie z pomocy specjalistów, którzy pomogą naszej firmie zbudować pozycję naszej strony. Warto w poniższym względzie zwracać uwagę na kilka ważnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie koncepty już zostały przez panią a zrealizowane, jakie efekty sprowadzają ich działania (czy są natychmiastowe ale krótkotrwałe lub trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego zarobku żądają za swoje usługi i czy sami są rozpoznawalni w sieci.